Translate

sobota, 2 kwietnia 2016

BURBERRY


                                         BURBERRY

HEJ !
Dzisiejszy post poświęcę mojej ulubionej marce - BURBERRY. Chciałabym wam opowiedzieć o jej historii, o jej założycielu i o ubraniach jakie ten dom mody prezentuje na swoich pokazach.
A więc zaczynajmy !!! Ten ekskluzywny dom mody został założony przez Thomasa Burberry'ego     w 1856 roku w Londynie. Początkowo marka nosiła nazwę BURBERRYS ,jednak ze względów marketingowych w 1999 zmieniło swoją nazwę na BURBERRY.
Obecnym prezesem jest Christopher Bailey.


Od kiedy pan Bailey objął  stanowisko dyrektora kreatywnego w firmie pokazy marki stały się nie tylko prezentacją ubrań, lecz pięknym spektaklem z muzyką na żywo. Musze wam się przyznać ,     że wielu artystów, których usłyszałam na ich show słucham do dziś i są to jedni z moich ulubionych.
Jednym z piękniejszych miejsc w jakich odbywały się pokazy to Kensington Garden.






CIEKAWOSTKA :

*Nie wiem,czy wiecie ale charakterystyczny wzór burberry jest najczęściej kopiowanym znakiem towarowym na świecie.



*Marka taposiada także rekomendację Rodziny Królewskiej.

Mam nadzieje, że tego typu post również wam się spodoba ;)



37 komentarzy:

  1. Wow, śliczne zdjęcia. Inspirujące! Które ubrania z BURBERRY podobają Ci się najbardziej :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką klasycznych płaszczy prezentowanych przez nich w każdej kolekcji.Podobają mi się również torby oraz buty szczgólnie z ostatniej kolekcji :)

      Usuń
  2. Ciekawy post, ładne zdjęcia. Mało jest ogólnie takich postów z historią czy ciekawostkami czegoś. Fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie zaciekawił post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego powodu cieszę ! Już wkrótce kolejny tego typu ;)

      Usuń
  4. Ciekawy post i bardzo podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Zachęcam do obserwowania, już wkrótce kolejny tego typu post :).

      Usuń
  5. Też zachwycam się tą marką! :) Boskie są te szaliki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą markę <3

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, ale o tej ciekawostce nie wiedziałam :)
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię jeszcze czymś zaskoczyć ;)

      Usuń
  8. Ciekawy post przy okazji tez love tą markę

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Nie wiedziałam tyle o tej marce, a również ją bardzo lubię :D
    Czekam na więcej takich postów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę,że post Ci się spodobał. :)

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę że dajesz takie posty 😆

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię takie posty :) Fajne zdjęcia z pokazów! A muzyka na żywo to duży plus :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, czekam na więcej!
    Obserwuję :D
    Bonnie's Dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno się jeszcze takie pojawią :)

      Usuń
  13. Ekstra post i naprawdę podoba mi się to miejsce na zdjęciu jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie posty, chętnie czytam o ciekawostkach
    i historii, a szczerze nie interesowałam się głębiej tą marką :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po raz kolejny odwiedzając kogoś blog, dowiedziałam się czegoś nowego i ciekawego. Czekam na więcej i chętnie tu zajrzę znowu :)

    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)Bardzo by było mi miło o Twoją opinię na temat moich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się tego typu post! Bardzo ciekawy, lubię właśnie takie, w których można się dowiedzieć dużo ciekawostek! ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :D Wiedziałam że skądś kojarzę tę markę, a raczej wzór o którym wspomniałaś.
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Post bardzo fajny ciekawy w którym można się dowiedzieć dużo ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post. Widać, że wiesz o czym mówisz i znasz się na sprawie. Oby tak dalej! Lubię oglądać takie blogi, zatem będę często wpadać ;)
    http://roztanczonablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Wspaniała historia i jeszcze te cudowne zdjęcia! Czekam na więcej :)
    Pozdrawiam, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre stylizacje są świetne!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze słysze o tej firmie ;) ale niektóre stylizacje nie są najgorsze ;)
    pozdrawiam Cieplutko ;*
    http://deviaree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Post jak dla mnie bardzo ciekawy. Dzięki Tobie mogłam dowiedzieć się tak cennych rzeczy, o których wczesniej nie miałam pojęcia :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce więc miło się o niej czegoś dowiedzieć ;) lubię jak ktoś dorzuca jakieś ciekawostki, nie wiem dlaczego ;p czekam na kolejny, podobny post ;)
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się pojawi. Też będzie dotyczył marki Burberry.

      Usuń
  26. Firmę Burberry uwielbiam, mam szal w kratę i wprost go kocham :) polecał również kosmetyki z tej firmy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również posiadam szal i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń